Sleepover Weekend

Det blev en hel helg med Serena och Sofie. Och roligt har det varit. Igår så satt vi och spelade sims i några timmar, man fastnar så lätt framför spelet. Vi har en egen familj där jag, Serena och Sofie bor med min farmor i ett stort lyxhus, och självklart har vi en rosa sportbil (A)

Serena hade gjort jättegoda drinkar åt oss, men jag tror hon satte i nåt där för sen blev vi alldeles fjålliga allihopa. Har en grymt sjuk film som jag skulle vilja sätta upp här, men det är just därför jag inte ska göra det. Den är grymt sjuk. Guud vad man skrattar när man tittar på den. Vi satt vid datorn också och tittade på lite härliga bilder från Kreta och så..Klockan halv fyra gick vi och lade oss och alla somnade nästan direkt.



Au Revoir
Julia
1 Grisen:

skriven

Grymt sa Grisen!

Kommentera här: