Många inlägg.

Jag skriver alltid flera inlägg efter varandra, för jag själv tycker det är mycket roligare att läsa flera kortare inlägg än ett jättelångt. Hoppas det är okej?
Nu ska jag städa rummet förrän dammråttorna kommer, och ikväll ska jag på föräldramöte till caféet. Jag tror att barnen ska med..nån som vet? :)
Efter det ska jag gå i bastun och i duschen och ta det lugnt. Skönt med dagar då man inte har nåt att göra. Oj, har en uppsats att skriva till imorgon också. Den blir mera som en bok än en uppsats..jaa..

1 Johanna:

skriven

Heij ;D He je i körkon no men ;p Ja ska nu no kom, fö e star ju som; Där får NI veta vilka grupper NI kommer i'' ;D

2 Ann-Sofie:

skriven

Va lustigt att du minns hede tå vi sjungd å tu trumma. :D haha. Jag blogga samma på min sida nu. Om man klickar på ditt namn i mitt inlägg, kommer man ti tiin blogg.

3 Ann-Sofie:

skriven

Jo, minns att du va jätteglad tå du fick ufo diademe. :D Du va ju så liten. Naaw slapp itt ens upp ti sängen. Kan du itt va så litin pånytt så jag får lek mede. Du vort stor så snabbt... Vi får ta lite vuxnar lekar nu iställe. Si på film eller far å shopp ilag nan gang. :) Så får jag köp ett nytt diadem åt de. Fast kanske itt du vill ha ett UFO-nameir. skratt

Kommentera här: