Hemmaa-aa-aa-a-a-a-a

Nu är jag hemma då, som ni kanske kan lista ut från rubriken. Funderar på vad jag ska göra nu. Ikväll kommer Ann-Sofie och Jeanette hit, svara gärna om du sett det här s jag vet att du sett min kommentar! :)
Jag tror jag ska dammsuga lite här i rummet för katterna släpar in en hel del skräp hit! Vaknade förresten inatt av att jag hade en ljusslinga ovanpå mig som hängde. Jag har en på hyllan ovanför sängen och den hade fallit så jag vaknade av att jag hade nån blomma i fejset x)
Mmm, mamma kom just in med flytande choklad som lämnat över när hon gjort en tårta åt pappa.. jag som praktiskt taget lever på choklad uppskattar ju denna gåva :D





Blommorna i mitt rum som jag sätter upptill varje jul.

Au Revoir
Julia

1 Ann-Sofie:

skriven

Hej. jag läst no kommentarin diin. :) Jag kan förklar hede skämte sedan, he va itt na speciellt kul.



VI SYNS SEINAN TÅ. :)

Kommentera här: