Närpes runt på sex timmar! (+Kaskö) :D

Idag, på sista riktiga skoldagen, blev det att åka på Närpes runt med alla 7:orna. Vi började första att åka till Kaskö, där vi köpte glass och solade en stund, sen åkte vi vidare mot Pörtom och runt i hela Närpes. Vi har verkligen haft tur med vädret, och med sällskapet! Min klass kom i samma buss som 7- E,F och halva G. Vi hade såå kul idag, och jag vet inte hur mycket jag har skrattat idag. Med rätt personer kan verkligen en sex timmars bussresa bli kul. Tack så mycket för idag alla som har fjållat sig tillsammans med mig! :D<3


Jannica idag :)

Ja då var skolan slut, för jag räknar inte med avslutningen som en skoldag. Sommarlovet har börjat, men först imorgon börjar sommaren! Så räknar jag. Att på efter sista skoldagen börjar sommarlovet och efter avslutningen börjar sommaren.
Hur räknar ni? :)

Ikväll blir det att åka till villan och sova, men först blir det pizza och glass med klassen! Imorgon ska jag också efter avslutningen åka på en examensfest. Nu ska jag börja göra mig i ordning för pizzan, men först sätter jag ut lite bilder av mig och Sofie, med temat Sommar!

   

 





© Robert Lundqvist



Kommentera här: