Städning¤

Usch tänkte jag bara när jag vaknade igår. Varföf denna snö?! Jag som hade hoppats på vårsol och fågelkvitter, men så får jag istället tung snö och slask. Nej nu börjar det väl räcka! VI vill ha VÅR!

Inte konstigt att man blir lite förbannad när man går till bussen i det här vädret?!

Hann ju inte skiva igår, för jag vaknade lite före 12, och sen spelade jag Guitar hero, och sen var det konsert. Där var jag ända till kl. 21.00.
Idag har jag också spelat Guitar Hero, och nu har jag börjat på Karriär-version! Det är faktiskt roligare än att bara spela så där annars. Men ett problem hänger runt mig. Jag har blivit smått beroende! :D Men det är så kul att spela när man just har fått det, och därför vill man inte sluta! Men egentligen skulle man ju behöva jämna ut spelandet lite, annars tröttnar man på det efter några dagar. Men så är det..
Har ni blivit smått beroende av något nån gång?

Men nu, som sagt - till Guitar Hero, och sen städning. Dammråttorna börjar samlas.
Ha det bra! :)

Här är lite bilder från Sofies och min sista pulkning!


Sofie kanske inte var mästare på att styra, men långt körde hon iallafall!.....

.....som ni har exempel på här!

In i vassen hamnade hon också en gång.

Måste till sist nämna att Sofies familj har fått en grtis kryssning för 4 personer, och jag ska få följa med! Jag längtar verkligen. Så jag varnar alla småungar: Åk inte på samma båt som oss! :D

1 Sofie:

skriven

he je itt säkert att vi ska far å du kanske itt får fuli mie om caroline ska!!!! ;)

2 Anonym:

skriven

Jag kan skriv åt de på MSN sedan ikväll hu man kan lag tådde bilder, om du e in. ;)

3 Julia:

skriven

Jo Ann-Sofie, som ja gissar att e je, ja kan no va in na tror ja :)

Kommentera här: