Shopping.

Nu kommer bilderna av shoppingen. Alltihopa är från H&M förutom hippiebandet, som är från glitter.



Gårdagens outfit var:
Svart topp från Seppälä
Vit kjol från H&M
Svarta skor från K-Kenkä
Svart nätväska från Kappahl



Jag bestämde ju mig för att åka till Sofie och tälta igår då, och vi ringde efter Serena att hon skulle komma med oss. Sofie och jag satte upp tältet medan vi väntade på Serena. Vi satte det vid stranden bland en massa myror och en hel del myggor. På kvällen bestämde vi oss dock för att gå till Sofies gård och tälta. Så vi lyfte alla grejer på en gång, och tältade på Sofies gård istället xD. Hehe..
Vi vaknade 8-tiden(?) och steg upp. Jag visste intew vad klockan var då. Vi gick in och åt frukost och tittade på lite resor på datorn. Vi vågade faktiskt oss i och simma också! Hehe, det ick bra när man började sprätta lite vatten på varandra. Men nog var det kallt för det.
Serena och jag åkte hem före tre någongång och åkte till "Krosin" eller "Gropen" för att simma. Det är ett ursprängt berg där det har samlast klarblått vatten. Jag har aldrig simmat där förut, så det var ju intressant.

Nu är jag nyduschad och mätt och ska snart på orkestewrövning inför tomatkarnvalen. Efter det kommer Serena till min villa och sover, så vi ska ut och ro med gummibåten, hehe. Kanske simma också.
Nu ska jag fixa mig. Heipps! :)

Kommentera här: