Partyfreaks.


De två semaste dygnen har varit såå underbart roliga. Jag vet inte hur mycket jag har skrattat! Nu undrar ni säkert vad som har varit så kul, och varför jag inte har skrivit på två dagar?
Nämligen: Jag har varit på Serenas födelsedagsfest. Vi åkte till Skrattnäs igår till en stuga vid vattnet, där Serena hade festen. Det roliga började redan från första början när de dansade med klähängare och slevar(?) när vi kom dit. VI hade skitkul hela kvällen (natten) men att basta, simma många gånger, göra ansikstmask, peeling och annat skoj. Vi dansade loss till en massa skitmusik egentligen som jag stod för. Sista gången vi var ut och simmade var ungefär två på natten, och då hade bara festen börjat! Det blev vildare och vildare och till slut stod vi nog alla på bordet och dansade loss..och då menar jag verkligen det. Vi hade allvarliga diskussioner i bastun, där vissa satt med kläderna på till och med. Härligt inte sant? :D
VI tittade på en skräckfilm också, sen somnade alla mellan klockan fem och klockan sju. Det var fem stycken som gick ut och sova på terassen när vissa hade för mycket ljud. Men det var så kul hela natten. Vi sov till klockan tio, alltså 3-4 timmar, sen sprang vi som sov inne ut på terassen och satte på Svenne Banan på högsta volym. Hehe, en härlig väckning eller hur? Idag har vi haft full rulle med Sovsäcksrally, rugbyspelning och många försök att få titta film. Jag har fått massor med nya kompisar de senaste två dagarna. :)

Jag stjäl några bilder av Serenas blogg, om det går bra? :)


Hela vilda gänget! :D

 




Haha, mest skrattade jag nog när Diana fastnade och inte slapp upp..Hahaha :D

 



 

Nä, nu ska jag göra mig färdig för nästa partaj. :D Linnea har ikväll, men som tur är ska man inte sova över..men Amanda har också party, och där ska dom sova över inatt igen. Men släktträff imorgon, så kanske ingen blogg före på eftermiddagen nångång. Då kommer mera uppdateringar om partylivet i Närpes! :D


 
1 A:

skriven

Ser ut att ha vart en kul kväll. :)

2 amanda:

skriven

go vi ;) wild child <3

Kommentera här: