Lördaaaaaaaaag .

Heijs! Snälla dra ut på tiden! När jag sitter här, och hör hur sekunderna går mot verkligheten! Det får inte hända!

Okej, lite dramatisk början kanske, men man är ju så rolig som man gör sig, säger man ju. Sitter och tittar på " A cinderella story" , som jag tycker är en bra film faktiskt. Konstigt att jag inte har sett den förr, för jag har hört om den förut.
Idag blev det att åka till Parra med Robin, Nette, Rasmus och Serena. Jag körde snowboard (självklart) och Serre körde slalom. Det var riktigt kul - ända tills jag började få kramp i låren! Det gjorde så ont, så jag måste sätta mig ner mitt i backen flera gånger. Men det är väl så att vara nybörjare. Man blir väl van sen. På hemvägen åkte vi in till Teboil och köpte en panini, gott! Så det blev ingen persiljagratinerad grisfilé. Men kanske imorgon!
Det blev ju ingen dagens outfit idag- men ni kan ju tänka er där jag har på mig brun-rosa slalomjacka och bruna utebyxor :D
Men nu slutar jag skriva det här blogginlägget, skriver kanske mera sen.
Heijs//Juliaa


1 Ellinoora:

skriven

Oij gud om itt hande poijkin e söööt!! ;D

2 Julia:

skriven

Jo, he kan man ju säij ;P

Kommentera här: