Fredag för 4:e gången

Lite att göra idag eller? Men det är så skönt att bara få skriva av sig, och ge ut sin energi på det. Jag var nyss ute och tog lite kort, hittade nåt jättefint, som varje fotograf skulle älska att ta kort av. Sätter upp bilder imorgon, orkar inte mera idag. Det var jättekallt ute, och jag förfrös nästan mina fingrar! Som tur var tog batteriet slut i kameran, annars skulle jag ju ha stått där hela natten! Nu sitter jag och tittar på "the Pacifier" som jag ser för typ 10:e gången(!) Kolla in den på kanal 5!  Men som sagt, har man lite att göra så har man. Nämnde jag förresten att min Farmor är här? Tror jag glömde det när jag satte ut bilden på henne, så scrolla neråt lite, så får ni se hur min Fantom-farmor ser ut. Ikväll kommer Robin hem från militären, men det gör han varje helg, så det är ju inget nytt, men glad blir man ju iaf!
Imorgon ska vi äta persiljagratinerad grisfilé, och det låter väl inte illa? Men nu ska jag återvända till min nyupptäckta film.
Heijs//Juliaa


Kommentera här: