Hemma igen.

Idag mellan elva - tolv så kom jag hem efter kryssningen. Det har varit en kul helg kan jag säga. På Serenas villa skjöt vi massor med smällare och raketer, skrattade halvt ihjäl oss för vissa saker, hade sönder några myrstackar och sprängde en svamp xD. Vi åt jättegod mat och tårta, det var faktiskt första gången i livet jag smakade på en kräfta, men det var nog inte så gott som alla tycker. Vi var ute från 18.00-02.00 och sen stupade nog jag, Sofie och Serena i sängen fast vi skulle vara uppe hela natten. Sovandet gick fort, tills Stina kommer; Anne-May är här nu.
Då steg vi uppe och började vår resa. Vi skjutsade hem Sofie på samma gång.





Haha, vi gav Sofie ett varmt välkomnande... Hahaha ;D









I bilen på väg ner till Åbo sov vi nog som stockar båda två, och vi åt en god, mättande frukost på båten. Sen på dagen gick vi runt och gjorde mest ingenting.. spelade lite kort, tittade en film, åt godis och sov några timmar. Det var sjukt hur mycket folk vi talade med. Min en kompis mamma och pappa var där, Serenas några släktingar, vi träffade en i baren som var från Yttermark som vi talade med, en S.T wannabe som vi hälsade åt, "Roland", som spelade piano i ett band som hälsade åt oss och tittade hela tiden vad vi höll på med och en typ från Vasa som började tala med oss. Ja, det var rätt många personer där. Vi somnade ett-tiden nån gång kanske och så vaknade vi helt trötta på morgonen när vi skulle gå av båten. Det var en kul resa, iallafall när Serena var med ;D














Hahahahha :D


Gröna Lund :)


Visste inte vilka jag skulle köpa, men det blev de till höger, Fred Perry, för 66,50. :)




Yeijj :D





Glömde berätta en rolig grej som Serenas blogg påminde mig om:



De har upp båten på land, så igår när det var kolsvart, så hade vi varit i den stora båten. Så skulle jag springa från bryggan till Serena och Sofie, men jag såg tyvärr inte båten så mitt i allt kommer en vit båt framför mig i fullfart, så jag bara:
-Äääähh!
Så krockar jag in i båten och faller på marken och skrattar halvt ihjäl mig ;D

Det blev ett väldigt långt inlägg, men det är ju klart när man har varit borta nästan hela helgen. Skönt att man slapp skolan idag ;D

Kommentera här: