:)

Igår var jag på grillkurs, där vi då grillade hamburgare, lövbiff i strimlor och banan med choklad, nötter och grädde. Allt blev riktigt gott, bara vattnen det var del på xD. Hatar verkligen kolsyrat vatten. Det smakar som ingenting faktiskt. Det bara lixom fräter upp i munnen, utan smak. Blä!
Vad tycker ni om kolsyrat vatten?
Sen gjorde Robin och jag en patetisk film om Barbro- en helsingforsbos - resa till Närpes. Den var riktigt humoristisk alltså! Skulle gärna ha satt upp den, men har tyvärr ingen Youtube sida, och orkar inte fixa nån nu.
                 
                 

Finskaprov idag, som gick ganska lätt. Hoppas verkligen på bra resultat. Efter skolan var det hejarklacksaövning, sen skulle Sofie och jag åka till K-stad för att vänta på Sofies mamma och åka hem med henne. När vi stod vid busshållplatsen, ute i god tid, så blev Sofie otroligt orolig att hon missat bussen. Hon gjorde det nämligen det för två veckor sedan. Förstår inte hur hon kunde lyckas med det :D
Men det visade sig att vi inte missade bussen, för den kom nog där körande på vägen, fast Sofie redan hunnit ringa sin mamma. Jag tro att det var p.g.a. mina atmosfäriska övningar jag gjorde på busshållsplatsen som bussen kom.

Serena skickade och frågade om jag hade lust för en cykeltur, men jag kom nyss ur duchen och nu ska jag göra läxorna. Så det får bli en annan gång. Men vi hörs imorgon! Sov sött! :)


1 Serena:

skriven

han vill jag sii! ;D

Kommentera här: